Tobias Baudin besöker Kungälv

Vår partisekreterare Tobias Baudin reser runt i landet och ska innan valet den 9 juni ha besökt samtliga våra partidistrikt. I helgen är det Socialdemokraterna i Göteborgsområdet som gästas av Tobias

EU-valet i fokus

Den 9 juni går vi till val till Europaparlamentet, ett val som är viktigt för oss här hemma i Sverige. Socialdemokraterna runt om i landet genomför varje dag tusentals samtal med väljare som vi möter genom bland annat dörrknackning. Tobias Baudin kommer knacka dörr tillsammans med oss i Kungälv på lördag klockan 12.30. Ju fler vi är som knackar tillsammans desto fler medborgare kan vi påminna om vikten av att gå och rösta

Demokratidag

Under lördagen äger också Demokratidagen rum på marknadsplatsen vid Kongahälla Center. Samtliga riksdagspartier finns på plats under hela dagen (klockan 09.00-16.00). Förutom lokala företrädare, har varje parti en representant från nationell nivå, som vår partisekreterare som kommer hålla anförande på marknadsplatsen. Tobias kommer att tala klockan 13.30

Hoppas vi ses på lördag!

Camilla Haag, ordförande

Socialdemokraterna i Kungälv